Wena RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Jericho, Maine  49j5EFj Jericho, Maine  J9nooc10 Jericho, Maine  Medusa10 Jericho, Maine  Butto811 Jericho, Maine  J9nooc11

 

 Jericho, Maine

Go down 
AutorWiadomość
Jericho


Jericho

{ konto RPG }



Jericho, Maine  Empty
PisanieTemat: Jericho, Maine    Jericho, Maine  EmptyNie 17 Mar 2024 - 20:37



jericho, maine

Jericho, stan Maine. Populacja: 75 tys. w tym szacunkowo ok. tysiąc nieludzi.
Otoczone zewsząd wodami Atlantyku Jericho to turystyczna kolebka regionu, zwłaszcza dla spragnionych rozrywki. Miejsce to zachowuje jednak idealny balans pomiędzy dzikością nocnego życia, a wytchnieniem od wielkomiejskiego zgiełku. Sęk w tym, że wszystko funkcjonuje niczym trybiki wielkiego zegarka jedynie dlatego, że nieludzie skrupulatnie dbają o tereny, które stały się na przestrzeni lat ich domem. Działają w kuluarach, starając się nie alarmować swoją egzystencją szarych obywateli miasta. Nie mają się za lepszych, ani gorszych; po prostu chcą żyć. Wilkołaki, wampiry, wiedźmy. Postacie z którymi dzięki popkulturze ludzie zdążyli się już oswoić do tego stopnia, że nie wywołują już one pierwotnych, najbardziej prymitywnych lęków. To duży błąd, który przy odrobinie nieszczęścia można przypłacić życiem; mimo to podejrzane doniesienia o dziwnych śmierciach są tutaj rzadkością. Może to mieć związek z faktem, że siatka kontaktów nieludzi jest szersza, niż można by się było spodziewać; sąsiad zza płotu może być wilkołakiem, a kelnerka w barze - wampirzycą. Kruchy pokój trzyma wszystko w ryzach. Więcej w tym wszystkim wymuszonej tolerancji niż faktycznej wiary w to, że wszyscy mogą egzystować w zgodzie. To, jak wątłe jest porozumienie pomiędzy nieludźmi różnych gatunków zweryfikuje czas... Lub na razie bardzo odległe pogłoski o pojawieniu się na terenie Ameryki Północnej Armanda Sagana.

Serdecznie zapraszamy na forum w klimacie urban fantasy, oparte luźno o uniwersum przedstawione w książkach Patricii Briggs. Inspiracje czerpano również z innych źródeł takich jak m. in Pamiętniki wampirów. Odnajdą się u nas zwłaszcza osoby, które poszukują odskoczni od orki życia codziennego, a w PBFach poszukują prostoty i dobrej zabawy, bez zbędnego komplikowania rozgrywki. Stawiamy na storytelling wspomagany łatwą mechaniką i dynamiczną rozgrywkę, co nie oznacza jednak, że postowe żółwiki nie są u nas mile widziane.

rosalinda Lubię ten post bądź się z nim zgadzam

Powrót do góry Go down
Jericho


Jericho

{ konto RPG }



Jericho, Maine  Empty
PisanieTemat: Re: Jericho, Maine    Jericho, Maine  EmptyNie 17 Mar 2024 - 20:39



e01s01: pilot

Choć jednym z ulubionych powiedzonek Dirka Hammonda (obecnego Arcymaga z frakcji konserwatystów), jest ekstremum robi wrażenie, niechętnie się doń w trakcie swojej kadencji uciekał. Wszystko odmieniły jednak plotki, które co bardziej zorientowani czarownicy i czarownice mogli zasłyszeć; plotki krążące wokół Jericho jak stado much nad gnijącym trupem. Trudno było uwierzyć, jakoby Armand Sagan faktycznie miał przebywać w tych rejonach, oznaczałoby to bowiem ogromne niebezpieczeństwo dla wszystkich mieszkańców nie tylko nadnaturalnej społeczności miasta, ale też zwykłych ludzi. Dirk jako jeden z niewielu magów mógł z całą pewnością stwierdzić, że znał Sagana; to wystarczyło, by jego wieloletnia obsesja na punkcie nemezis powróciła ze zdwojoną siłą.

Pierwsze doniesienia o tym, co działo się na Roanoke wciąż są owiane tajemnicą. Podobno miało się tam odbyć przesłuchanie. Jedni twierdzą, że schwytano samego Sagana, choć ktokolwiek kto ma przynajmniej trochę oleju w głowie wie, że to nie może być prawda. Nieco bardziej prawdopodobne doniesienia wspominają o pojmaniu jednego z popleczników czarnoksiężnika, który miał zostać torturowany i zabity przez samego Dirka, pomimo udzielonych mu informacji. Niektórzy całkowicie negują, jakoby miały tam paść jakieś istotne słowa. Ostatecznie większość czarownic dobrze wie, że Sagan rozprawiłby się z niewiernym wyznawcą znacznie bardziej srogo niż cokolwiek, co mógłby zrobić mu Arcymag. Tylko czy aby na pewno?
Na razie wszystko pozostaje we mgle niedomówień i plotek, ewentualna obecność Armanda w Maine wydaje się mało prawdopodobna, a jego wyznawcy nie stanowią większego zagrożenia, bo nie epatują specjalnie swoimi poglądami.
Na razie.

O wiele łatwiej skupić uwagę mieszkańców na nadchodzącym Halloween. Z witryn sklepowych wysypują się dynie w różnorakiej postaci, a knajpy prześcigają się w walce o klientów oferując najkreatywniejsze zabawy z dreszczykiem. Łap za kostium i szykuj się na przygodę!

rosalinda Lubię ten post bądź się z nim zgadzam

Powrót do góry Go down
Jericho


Jericho

{ konto RPG }



Jericho, Maine  Empty
PisanieTemat: Re: Jericho, Maine    Jericho, Maine  EmptyNie 17 Mar 2024 - 20:40



e02s01: impuls

Poczuły to wszystkie wiedźmy na Wschodnim Wybrzeżu Stanów Zjednocznych. Impuls przyprawił je o ból głowy i dezorientacje. Nikt nie wiedział co to takiego, ale magiczne przyrządy bezbłędnie wskazywały jedną lokalizację - Jericho w stanie Maine. Belvina McGuire, Najwyższa Kapłanka Sabatu zwołała naradę. Chciała wyprzedzić ruch Dirka Hammonda i dowiedzieć się pierwsza co miało miejsce na jej terytorium. Było pewne, że Kapituła na czele z arcymagiem wyślą swoich śledczych. W każdym wiedźmim domu szeptano o Armandzie Saganie i jego zwolennikach. Szerzyły się plotki, a także dochodziło do bójek. Kilkoro rodzin rozważało opuszczenie miasta na dłuższy czas w obawie, że spotka ich taki sam los jak przeciwników Sagana. Belvina zwróciła się o pomoc do Isary Thorsen chcąc poznać wizje przyszłości, nie mogła wiedzieć o jej problemach w tej sferze. Wysłała również poselstwo do wilkołaków oraz wampirów, chcąc zarówno ich ostrzec jak poprosić o pomoc, gdyby miastu zagrażało faktyczne niebezpieczeństwo.
Gdy inni żyli dziwnym impulsem i Saganem, do Roscoe Thorsena zwrócili się zdesperowani rodzice piętnastoletniej wiedźmy, która zaginęła. Emma Heferth była ulubioną uczenicą Romy Sarkis. Zdolna z zadatkami na osiągnięcia w dziedzinie warzelniczej i do której nie pasowało lekceważące słowa policjanta: "pewnie poszła w tango".
Lokalna chmara zdawała się mieć swoje własne problemy i to we własnych szeregach. Podwójni agenci czy najzwyklejsi szpiedzy? Grunt pod nogami Domingo Falcone zaczął się tlić. Wataha na prośbę Belviny McGuire rozpoczęła patrolowanie miasta i jego okolic. Podczas jednego z takich patroli w Acadia National ParkCash Medina znalazł na wpół zakopane zwłoki młodej dziewczyny i chłopaka. Stan rozkładu utrudniał identyfikacje na miejscu. Nieopodal mieszkała dobrze mu znana Irina Darko.

rosalinda Lubię ten post bądź się z nim zgadzam

Powrót do góry Go down
Jericho


Jericho

{ konto RPG }



Jericho, Maine  Empty
PisanieTemat: Re: Jericho, Maine    Jericho, Maine  EmptySob 30 Mar 2024 - 12:25




dołącz do nas!

Lubisz tematykę wampirów, wilkołaków i magii? Brakuje ci gry, którąś z tych niezwykłych ras? A może jako człowiek chcesz odkryć niezwykłe sekrety?
Forum jest oparte głównie o uniwersum Patricii Briggs (cykl M. Thomson i Alfa&Omega) oraz luźno na TVD, The Originals. Zachęcamy do tworzenia postaci z poszukiwań lub powiązanych z obecnymi, ułatwi to znajdowanie relacji i rozpoczęcie gier.


Powrót do góry Go down
Sponsored content



{ }



Jericho, Maine  Empty
PisanieTemat: Re: Jericho, Maine    Jericho, Maine  Empty

Powrót do góry Go down
 
Jericho, Maine
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wena RPG :: RPG :: Reklama :: urban fantasy-
Skocz do: